جای خالی ات

جای خالی ات

جای خالی ات دیگر پر نمی شود
بــا هـیچ عــبــارتــــــــــ مناسبی
خودت باید بنشینی کنار واژه ها
خجالت میکشد؛تصویر من از بی تو بودن های تکراری ...



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت16:42---3 تير 1392
سلام مرسی سر زده بودی وبت تو هم عالیه اره موافقم لینکم کن منم لینکت کردم

نعیمی پور
ساعت12:24---3 تير 1392
اي مركز ثقل كهكشان دل من
خورشيد بلند آسمان دل من
عمريست كه من منتظر ديدارم
يك جمعه بيا به جمكران دل من
عیدشما مبارک....
من لینکتون کردم ...


یه دختره
ساعت10:57---3 تير 1392
سلام منم لینکتون کردممم

Hadis
ساعت0:22---3 تير 1392
Salam duste aziz ,mamnun nazare lotfetune, ,ba ejazatun man shoma ro link kardam

هانا
ساعت21:56---2 تير 1392
اقا میثم وب خوبی دارید من لینکتون کردم لطفا شما هم من رو لینک کنید و بهم سر بزنیدwww.hanaamir.LXB.com

یه دختره
ساعت20:57---2 تير 1392
سلام خوبیداختیارداریداین چه حرفیه وب شماکه بهتره باافتخارموافقم .

بچه بد
ساعت16:32---13 خرداد 1392
پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم


وقتـــــے از ارتفاعــــات لبانــــــت


به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم


چـــه سقــــوط دلنشینــــے


راستــــے


میدانستــــے پــــــــــــــرواز را تـــو یـــادم دادے


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ] [ 16:20 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب