دلم تنگ شده ...

دلم تنگ شده ...


دلم تنگ شده ...

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزاندمشان …

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست ......
...
دیگر چیزی در آن نمی نویسم ..

حتی برای آدم های حسودی که

دور و برم می چرخیدند و خیلی دیر شناختمشان …!

برای بی خیالی و آرامشی که

مدت هاست که دیگر ندارمش ..

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم …

و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شده ام !!!



نظرات شما عزیزان:

taravat
ساعت22:23---22 مهر 1392
چه فرقی می کند
من عاشق تو باشم
یا تو عاشق من
چه فرقی می کند
رنگین کمان
از کدام سمت آسمان
آغاز می شود

-----------------------
گروس عبدالملکیان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ] [ 21:10 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب